Yhdistys

Me vihreät haluamme rakentaa kotikuntaamme sen asukkaiden ja ympäristön hyvinvoinnin ehdoilla. Pidämme tärkeinä kuntalaisten oman toimeliaisuuden tukemista ja edistämistä.

Kannamme huolta niistä, joiden on vaikeaa tai mahdotonta ajaa asiaansa kunnallisessa päätöksenteossa.

Me Kotkan seudun Vihreissä uskomme Kotkan ja Pyhtään mahdollisuuksiin kasvaa ja tarjota asukkailleen hyvä ja turvallinen ympäristö elää ja työskennellä.

Tavoitteenamme on eettisesti, ekologisesti ja kulttuurisesti kestävä elinympäristö, jossa tasa-arvo, korkealaatuinen koulutus ja oikeudenmukaisuus ovat itsestäänselvyyksiä.

Yhdistyksen nimi on Kotkan seudun Vihreät ry ja sen kotikunta on Kotka. Yhdistys on Vihreä liitto rp:n jäsenyhdistys.

Yhdistyksen tarkoituksena on

1. edistää toiminnallaan vihreitä arvoja: luonnon- ja ympäristönsuojelua, kestävää kehitystä, yhteiskunnallista oikeudenmukaisuutta, tasa-arvoa ja suvaitsevaisuutta
  2. tukea puolueen toimintaa ja lisätä vihreän liikkeen kannatusta Kotkan ja Pyhtään alueella
  3. yhdistää vihreän arvomaailman omaavia Kotkan ja Pyhtään asukkaita
  4. edistää kansalaisten osallistumis- ja vaikuttamismahdollisuuksia oman elinympäristönsä kehittämiseen
Voit halutessasi tukea yhdistyksemme toimintaa lahjoituksella.