Liity jäseneksi

Pidetään huolta toisistamme. Puolustetaan heikompia. Hyväksytään erilaisuus. Huomioidaan tulevienkin sukupolvien mahdollisuudet hyvään elämään.

Arvostetaan luontoa ja ympäristöä. Toimitaan avoimesti ja kannetaan vastuu.

Upotetaan kädet saveen, imetään elinvoimaa ja ideoita kulttuurista. Arvostetaan vanhaa ja kohdataan uteliaina uusi. Ollaan idealisteja, mutta jalat tukevasti maassa.

Tule mukaan Kotkan seudun Vihreisiin toimimaan ja vaikuttamaan tai ihan vain tukemaan toimintaamme Kotkassa ja Pyhtäällä, tai jopa laajemmin Kaakkois-Suomessa ja valtakunnan tasolla!

Liity jäseneksi tämän linkin kautta: Liittymislomake

Jäsenmaksu 2021: 35 €
Vähävaraiset (opiskelijat, työttömät, eläkeläiset, jne.): 15 €
Jäsenmaksu koskee aina kuluvaa kalenterivuotta.

Jos olet jo entuudestaan Vihreiden jäsen, voit maksaa vuotuisen jäsenmaksusi tämän linkin kautta: Jäsenpalvelut

Onko osoitteesi tai puhelinnumerosi muuttunut? Voit ilmoittaa yhteystietojesi muutoksista Vihreiden asiointipalvelussa.

Jäsenrekisterin tietosuojaseloste