Tapahtumia menneiltä vuosilta

Osallistu sinäkin ilmastolukupiiriin!

Mistä on kyse? https://ilmastolukupiiri.fi/ukk/

Kotkassakin on oma ilmastolukupiiri!

Joulunavaus Karhulassa 28.11.2020

Puutarhajuhlat koronaturvaetäisyyksin

Puutarhajuhlat korona-ajan turvaetäisyyksin syyskuussa 2020

Vihreä virtuaalivappu 1.5. klo 12-13 Kaakkois-Suomen ja Kotkan seudun Vihreiden kanssa.

Lauantaikahvilat kuukauden ensimmäisinä lauantaina peruutettu toistaiseksi.

Vuonna 2018 tapahtunutta..

KYMEN SUURMARKKINAT 3.-4.11.2018

Samaan aikaan, kun valtakunnallisesti jännitettiin Vihreiden uuden puheenjohtajan valintaa, olivat markkinahumussa Kotkan Ruonalassa mukana kaikki Kymenlaakson eduskuntavaaliehdokkaat. Sunnuntaina myös mikkeliläinen vihreiden varapj. ja eduskuntavaaliehdokas Veli Liikanen vieraili ständillämme.

Kuvassa neljä Kymenlaaksolaista ehdokasta.

VIHREÄ KAMPANJAN AVAUS 19.10.2018

Kotkan Vihreiden eduskuntavaaliehdokkaat Aleksi Laine ja Hanna-Kaisa Lähde kutsuivat meidät kaikki kanssaan kylmävesiuinnille puhtaamman Itämeren puolesta Cafe Laiturin saunalle Sapokan vierasvenesatamaan perjantaina 19.10.2018. Ehdokkaat kävivät uimassa ja puolisen tusinaa tukijoukoistakin uskaltautui veteen asti.

EDUSKUNTAVAALIEHDOKKAAT

Kaakkois-Suomen Vihreät nimesi lauantaina 6.10. ensimmäiset yhdeksän eduskuntavaaliehdokastaan. Kaksi heistä on Kotkasta: Onnea Hanna-Kaisa ja Aleksi!

KAUPUNKISTRATEGIA KOTKA 2025

…ajattelin hieman pohdiskella merta ja maailmaa… varavaltuutettu Petri Pietiläinen ja Vihreiden ryhmäpuheenvuoro, 14.5.2018

VIHREÄ VAPPU 2018

Kotkan vihreää vappua juhlittiin Cafe Laiturissa Sapokassa. Juhlapuhujina olivat kansanedustaja Pekka Haavisto ja kotkalainen varavaltuutettu, opiskelija Rurik Rantalainen (kuvassa vas. alhaalla). Tilaisuus oli myös maakuntavaalistartti ja neljä tähän mennessä julkistetuista viidestä kotkalaisesta maakuntavaaliehdokkaasta esittäytyi yleisölle: Aleksi Laine, Rurik Rantalainen, Tommi Iivonen ja Hanna-Kaisa Lähde (yläkuva). Musiikista vastasi Duo Angelica. Viileästä säästä huolimatta tunnelma oli lämmin – mitä todisti myös jo toista vappua Kotkassa vieraileva Haavisto juhlapuheessaan.

Vuonna 2017 jo tapahtunutta..

KUNTAVAALIKAMPANJA

Viimeinen kampanjapäivä ja ihana auringonpaiste!

VIERAILU XAMKISSA
Torstaina 6.4. Janne Ahdesmäki (kuvassa), Marko Puittinen ja Juha Attenberg vierailivat Xamkin Metsolan kampuksella.

VIIMEISTÄ KAMPANJAVIIKKOA KÄYNNISTELLEN
Lauantaina Karhula, sunnuntaina Kotkansaari. Kuvassa Juha Kuusniemi (19) ja Annina Haarala (9). Kuvaaja: Mervi Haakana (8).

VIHREÄ VAALIBUSSI VIERAILI PERJANTAINA 31.3. KOTKASSA

TOREILLA KARHUVUORESSA JA KARHULASSA

VAALISTARTTI 9.3.2017 – Kampanjan avaus ja vaaliohjelman julkistus toimistolla. Mukana olivat: Juha Attenberg (vas.), Jerdi Skottman, Raimo Oksala, Britt-Marie Ekström, Heikki Naski, Tiina Rosberg ja Janne Ahdesmäki. Tänään myös julkistettiin ehdokasnumerot.

TUTTUJA JA UUSIAKIN KASVOJA – Karhulan torilla 4.3. kotkalaisia kuntavaaliehdokkaita: Juha Attenberg (vas.), Antti van Wonterghem, Heikki Naski, Anu Ranta ja Markko Puittinen.

KOTKAN MARKKINOILLA 2.3. – Aamulla Kymen Sanomat julisti: ”Vihreät voittivat esivaalin.” Hyvä fiilis jatkui Kotkan torilla. Kuvassa Annen kanssa vihreitä miehiä ehdolla Kotkan valtuustoon: Erkki Kupari (vas.), Juha Attenberg, Marko Puittinen, Antti van Wonterghem ja Heikki Naski.

EHDOKASKOULUTUSTA – Kuvissa kotkalaisia ja pyhtääläisiä ehdokkaitamme. Kouluttajina mm. lappeenrantalainen Kaakkois-Suomen Vihreiden toiminnanjohtaja Hanna Holopainen, oma vaalipäällikkömme Rita Komulainen sekä Kotkan seudun Vihreiden pj Tiina Rosberg.

KARHULAN TORILLA ON AINA YHTÄ HAUSKAA – Kuvassa kotkalaisia ehdokkaita: Kai Tarvainen (vas.), Mervi Haakana, Heikki Naski ja Marko Puittinen.

Vuonna 2016 tapahtunutta..

Avasimme oman toimiston Keskuskadulle.

Juhlimme Kotkan seudun Vihreiden 30-vuotista taivalta! Vieraina Ville Niinistö, Heidi Hautala ja Lasse Miettinen.

Ja tietysti juhlimme vihreää vappua!

Emma kävi Karhulan torilla.

Ja aloimme valmistautua vuoden 2017 kuntavaaleihin.