Olen pyhtääläinen kunnanvaltuutettu, mutta yllättävää kyllä, en toivo mitään itselleni vaan tälle edustamalleni yhteisölle. Täten toivon Sinun suhtautuvan myönteisesti näihin epäitsekkäisiin toiveisiin.

Kirjoitan Sinulle nyt ties kuinka monetta kertaa saamatta vastausta, mutta en tee tästä valitusta koska sitä ei ehdittäisi käsitellä ennen tulevaa joulua ja joululahjat jäisi siten saamatta.

Mutta lahjatoiveisiin:
Toivoisin Joulupukin tuovan hallinto-oikeudelta hylkäävän päätöksen esim lentokentän hallivalituksiin. Tämä hyödyttäisi myös Sinua, voisit tulla lentäen tänne Pyhtäälle ja varastoida lahjat halleihin jakoa varten mikä nopeuttaisi joulukiireitäsi. Tästä syystä tämän lahjan voisit tuoda jo hyvissä ajoin ennen jouluaattoa.

Toivoisin myös lisää pyhtääläisiä. Ymmärrän kyllä, että tämänkaltainen lahja siirtyy vähintäänkin syyskuuhun 2021, mutta jos tuot edes lupauksen niin jaksan odottaa.

Kunnanjohtajamme mukaan meillä on aivan tarpeeksi kiekkoja, joten älä tuo niitä lisää. Sen sijaan toivoisin, että toisit jonkun hyvän vahvistuksen, joka saa niitä maaliin. Koronan vuoksi maailmalla on runsaasti edullisia NHL vahvistuksia, pyydä joku heistä. Voit toki kysyä joiltain vanhoiltakin. Ei meitä haittaa, jos vaikkapa Teemu Selänne päättää muuttaa tänne. Älä kuitenkaan pyydä Jari Kurria, sillä on omiakin ongelmia Jokereiden kanssa.

Olet todennäköisesti maailman paras ihminen hallitsemaan kaikenlaista tavarankuljetuksen logistiikkaa. Voisit käyttää avujasi myös ihmislogistiikan eli joukkoliikenteen saralla. Voisit tuoda meille tänne Pyhtäälle toimivan joukkoliikenteen. Olemme keskustelleet innovatiivisesta joukkoliikenteestä mutta pyydän, älä tuo poroja vaan pidättäydy perinteisessä bussiliikenteessä.

Ensi keväänä on kunnallisvaalit, joten pyydän Sinua antamaan erittäin paljon lahjoja tuleville valtuutetuille puoluekannasta riippumatta. Lähinnä henkisiä kuitenkin sillä liika materialismi saattaa aiheuttaa todellisuudesta vierautumista. Henkisiä lahjoja voisit antaa heillekin, joilla niitä ei kuulemani mukaan kovinkaan runsaasti ole.

Lisää toiveita löydät tarvittaessa Pyhtään kunnan ensi vuoden investointiohjelmasta. Erityisesti pyydän Sinua kiinnittämään huomiota Kaunissaareen, joka kuuluu myös Pyhtääseen kuten hyvin tiedät. Jos löytäisit sinne hyvän aallonmurtajasuunnittelijan tai vähintäänkin paikan, josta saa edullisesti isoja kiviä niin olisin kovin tyytyväinen.

Lopuksi pyytäisin, että keskustelisit joulun toisen merkkihenkilön kanssa, mikäli Sinulla on häneen yhteys. Hänkin asuu täältä katsoen siellä ylhäällä, lieneekö naapurisi. Jos hän suostuisi antamaan kaikille pyhtääläisille rauhaa ja rakkautta niin uskoisin että tulevasta vuodesta tulisi hyvä meille kaikille.

Terveisin Jukka 65v, Kunnanvaltuutettu Pyhtäältä